Ανακοινώσεις

Ανακοίνωση Δικτύου Σωματείου Εργαζομένων Αστικών Συγκοινωνιών ΠΡΑΤΤΩ

Αθήνα, 13/6/2018

Το Δίκτυο Σωματείο Εργαζομένων Αστικών Συγκοινωνιών ΠΡΑΤΤΩ, εκφράζει την πλήρη υποστήριξή του, στους εργαζόμενους του αμαξοστασίου της Ο.Σ.Υ Ελληνικού και θα βρίσκεται δίπλα τους, για την προσφορά του αναγκαίου και απαραίτητου έργου της μετακίνησης του Λαού με Δημόσια Μέσα Μεταφοράς.

Προτείνουμε να δημιουργηθεί άμεσα μια επιτροπή από εργαζόμενους που θα είναι εξουσιοδοτημένη από τη Γενική συνέλευση να συνδιαλεχθούν  με την επενδυτική εταιρεία και να καταθέσουν τις προτάσεις μας και όχι με την ΕΛΛΗΝΙΚΟ Α.Ε..

Όπλο μας στη διαπραγμάτευση αποτελεί η εγκεκριμένη περιβαλλοντική μελέτη από το ΣτΕ και συγκεκριμένα ο όρος λειτουργίας του Ελληνικού που αναφέρει:

«Οι προβλεπόμενες ημερήσιες μετακινήσεις ατόμων από και προς την όλη εγκατάσταση του Ελληνικού  μετά την ολοκλήρωση του προβλέπονται να αυξηθούν σε  600.000 ημερησίως και το μεγαλύτερο μέρος τους θα πρέπει να καλύψουν τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Για τον λόγο αυτό λοιπόν  η τεχνική υπηρεσία  της ΟΣΥ πρότεινε στο ΥΜΕ  σχέδιο παραμονής του αμαξοστασίου με μικρότερο μέγεθος με αναδιάταξη της εγκατάστασης ώστε να ικανοποιεί παράλληλες ανάγκες ενός τερματικού σταθμού και μετεπιβίβασης, χώρων στάθμευσης και διέλευσης μέσων μεταφοράς κάθε μορφής, σε ένα συνδυασμό εκσυγχρονισμού των υποδομών με υπογειοποίηση μέρους των εγκαταστάσεων εξοπλισμένο με νέα υβριδικά λεωφορεία δομημένο σε χώρο και με τρόπο που δεν θα έθιγε το περιβάλλον και συνδυασμένο με τις λοιπές λειτουργίες όπως εγκαταστάσεις της Πυροσβεστικής».

Ο όρος αυτός θα μπορούσε να αποτελέσει τη βάση ώστε η πολιτική ηγεσία να διεκδικήσει την παραμονή και τον εκσυγχρονισμό του αμαξοστασίου του Ελληνικού. Επιλογή η οποία θα κόστιζε λιγότερο στο κράτος αλλά και στον φορολογούμενο πολίτη που χρησιμοποιεί τις αστικές συγκοινωνίες, καθώς εκτιμούμε ότι το τελικό κόστος της μετεγκατάστασης του αμαξοστασίου θα φτάσει  τα 100 εκατομμύρια ευρώ, κόστος το όποιο θα κληθεί να πληρώσει ο Ελληνικός Λαός.

Προτείνουμε επίσης να υιοθετηθεί η στρατηγική που ακολούθησαν η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας και το Τραμ. Οι επενδυτές στην περιοχή δεν θα λειτουργούν απομονωμένα από τον υπόλοιπο κόσμο. Η εξυπηρέτηση των μαζικών μέσων μεταφοράς έχει άμεση σχέση με την εύρυθμη λειτουργία των εγκαταστάσεων τους.

Η ταχύτητα και η αξιοπιστία των ανταποκρίσεων των μέσων είναι στοιχεία που  οφείλουμε να επισημάνουμε ώστε να βρεθεί η βέλτιστη λύση για ισότιμη κατανομή των υποδομών με τη δημιουργία κατάλληλου χώρου για τις μαζικές μεταφορές που είναι εξίσου αναγκαίες και απαραίτητες και για τους επενδυτές ώστε να διασυνδεθούν όχι μόνο με αεροδρόμια και λιμάνια αλλά και το υπόλοιπο δίκτυο.

Όλες οι αποφάσεις του Υπουργείου και της διοίκησης της εταιρείας θα πρέπει να υπολογίζουν τους εργαζόμενους στις Αστικές Συγκοινωνίες, οι οποίοι παρά τις αντίξοες συνθήκες και με μειωμένες αποδοχές, προσπαθούν να παρέχουν το καλύτερο δυνατό για την εξυπηρέτηση των πολιτών.

 

Συζήτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΜΕΛΟΥΣ

Αρχείο

Αρέσει σε %d bloggers: